taxCube, az áfabevallás-automatizáló szoftver

Automatizálja áfabevallási folyamatait a taxCube segítségével!

A taxCube egy lokális és globális tudásbázisra támaszkodó automatizációs szoftver, amely megkönnyíti az áfabevallást.  Miért éri meg Önnek a taxCube-bal automatizálni?

 

  • Biztosítja az áfabevallás mindenkori törvényi megfelelőségét
  • Teljes egészében automatizálja a bevallási folyamatot, ezzel csökkentve a szükséges időráfordítást, és adminisztratív költségeket
  • Kiszűri a manuális munkavégzésből fakadó hibákat
  • Biztosítja bizalmas adózási és üzleti adatainak védelmét

 

A taxCube automatizációs szoftver funcionális leírása

 

Az elmúlt években valószínűleg már Ön is szembesült azzal, hogy a NAV egyre több adatot vár el cégétől, egyre rendszerezettebb formában. A rendszerszintű, komplex ellenőrzések száma, a bevallásban kötelezően feltüntetett adatok mennyisége és köre külön-külön is komoly kihívást jelenthet vállalkozása számára, egymás mellett azonban bizonyosan komoly technológiai felkészültséget igényelnek.

 

Az áfabevallás teljes, vagy részleges automatizációja rövid időn belül elvárás lesz a magyar piacon.

 

Adja meg telefonszámát, és szakértőink szívesen bemutatják azokat az adóellenőrzési trendeket egy telefonos konzultáció keretei között, amik rövidtávon indokolttá fogják tenni áfabevallása automatizálását.

Új mérföldkő az áfabevallás kapcsán

 

Az általános forgalmi adó az egyik legdinamikusabban változó adónem Magyarországon. Gondoljon csak az elmúlt néhány év nagyobb változásaira, és a kapcsolódó módosítások számára:

 

  • Belföldi összesítő nyilatkozat
  • Kötelező adatexport funkció a számlázó programokban

 

Az áfabevallás elkészítését a fent említett változások közül a belföldi összesítő nyilatkozat befolyásolja kritikus mértékben.

A belföldi összesítő nyilatkozatban kötelezően feltüntetendő adatok mennyisége az értékhatárváltozás tükrében

A belföldi összesítő nyilatkozat 2013-as bevezetése óta felére csökkent az az áfaérték-határ, amely esetében a számlákat szerepeltetnie kell nyilatkozatában. Ez a változás már önmagában is komoly következményekkel járt:

  • A bevallásban feltüntetett adatok mennyisége megnőtt
  • Ezek következtében az összesítő elkészítése komplexebb feladattá vált

 

2017. június elsejétől kezdve további 90%-os értékhatár-csökkenés számíthat. A gyakorlatban ez annyit jelent, hogy vállalkozása részletes adatszolgáltatási kötelezettséggel tartozik minden, legalább 370 000 Ft értékben kibocsátott számla után.

 

A bevallandó adatok mennyiségének növekedése nem minden. Jelen állás szerint a következő mérföldkő a magyarországi áfabevallások folyamatában az azonnali adatszolgáltatási kötelezettség lesz. A 24/7-es rendelkezésre állás a számlák tekintetében véget vet az integráció nélküli ERP-k és a manuális nyilvántartások korszakának. A teljes képhez hozzá tartozik, hogy a javaslat hatályba lépése az eddig a jogszabályoknak megfelelően adózókat védi, és gazdaság-fehérítő hatással is rendelkezik. Másrészt olyan adminisztrációs többletterhet ró vállalkozására, amit részleges vagy teljes automatizáció nélkül nem fog elbírni cége.

 

A megoldás a technológia!

A technológiai befektetések mindig komoly kihívást, kockázatot, és lehetőséget is jelentenek egyben.

 

A Deloitte áfatechnológiai csapata segít Önnek eligazodni a technológia kihívásai között. Tudjuk, hogy minden vállalkozás egyedi üzleti modellel, működési szisztémával és ezekből fakadóan egyedi igényekkel rendelkezik. A Deloitte ÁfaTech termékek – köztük a taxCube is – rugalmas, a modern technológiai elvárások alapján fejlesztett, felhasználó-központú szoftverek. Ahhoz, hogy az új munkafolyamatokat problémamentesen ültethesse át a gyakorlatba, csapatunk felméri az automatizálandó folyamatot, és cége szakértőivel szoros együttműködésben előkészíti, és menedzseli a szoftver implementációját.

 

Ahhoz, hogy egy automatizáció jól működhessen, kritikusan fontos a folyamat során felhasznált adatbázisok kezelési módja. Tapasztalatunk szerint a hazai vállalkozások az áfabevallásuk során felhasznált adatbázisokat egymástól független, vagy részben integrált rendszerekből nyerik. Ezt figyelembe véve kiemelt figyelmet szenteltünk a taxCube adatbázis-kezelő képességének.

 

Hiszünk benne, hogy a sikeres automatizációhoz nem vállalkozása munkafolyamatainak kell megváltoznia, hanem az automatizmust kell testre szabni. Ilyen módon lerövidíthető a technológiai adaptáció időtartama, hiszen munkatársai olyan segítséget kapnak, ami a valós problémáikat oldja meg.

 

Nem számít, hogy cége hány különálló rendszerrel dolgozik, és milyen formátumú riportokat készít, szoftverünk képes azokat kezelni. Az implementáció előkészítése során:

 

  • feltérképezzük áfabevallási folyamatait, és az ahhoz kapcsolódó adatbázisokat.
  • Az így kapott információk alapján elvégezzük a szükséges fejlesztéseket, hogy áfabevallás kitöltő szoftverünk tökéletesen illeszkedjen vállalkozása folyamataihoz, és adatstruktúrájához.

 

Az implementációs folyamat eredményeként Ön kap egy teljes egészében automatizált szoftvert, ami illeszkedik vállalkozása egyedi riportálási folyamataihoz, és bármilyen riportot képes kezelni, legyen szó ERP vagy számlázó program által, esetleg manuálisan előállított fájlról.

 

Nem biztos benne, hogy cége áfabevallási folyamatai automatizálhatók-e? Kérjen visszahívást áfatechnológiai szakértőinktől, akik egy rövid, és ingyenes telefonos konzultáció során felmérik igényeit, és segítenek, hogy megismerje lehetőségeit.

 

A taxCube implementációs folyamatának grafikus bemutatása

A világ legdinamikusabban változó környezete jelenleg egyértelműen a technológia. Mivel az üzleti élet legtöbb résztvevője nem technológiai szakértő, ezért nehézséget okozhat folyamatosan lépést tartani ezzel az örökké változó kontextussal és egyszerre megtalálni a leghatékonyabb megoldásokat.

 

Áfatechnológiai megoldásunk révén szakértőink minimalizálták technológiai kockázatát. Globális, regionális és lokális tapasztalatunk és tudásbázisunk a garancia arra, hogy a taxCube hosszú távon hozzájárul üzleti sikereihez. A szoftver több éve megállja helyét és számos sikert ért el a közép-európai régióban.

 

 

taxCube felhasználók pozitív véleménye az áfabevallás-automatizáló szoftverről

 

 

Használja ki a technológiában rejlő lehetőséget! Segítünk standardizálni a komplex folyamatokat. Ha végiggondolja a bevallási határidő közeledtével előkerülő feladatokat, például a számlák iktatási folyamatát, akkor számos olyan operatív teendőt azonosíthat, amik napi szinten 10-20 – szor (komplex bevallási folyamatok esetén akár 50-60-szor) ismétlődnek. Tapasztalataink szerint ezen feladatok száma kombinálva a rövid rendelkezésre álló idővel gyakran vezetnek emberi hibákhoz. A taxCube segítségével szignifikáns hatékonyságnövekedést érhet el munkafolyamataiban, miközben a manuális munkavégzésből fakadó hibákat is kizárhatja.

 

Bevallás-kitöltő szoftverünk használata közvetett és kettősen járul hozzá áfabevallása elkészítésének hatékonyságához.

 

  • Közvetlen: Az áfabevallás automatikus kitöltése révén drasztikusan csökkenti a folyamat időtartamát, valamint a folyamatosan frissített algoritmus által biztosított törvényi megfelelés miatt nullára redukálja egy esetleges büntetés lehetőségét.
  • Közvetett: Az áfabevallást elkészítő szakértők ideje felszabadul, amit további folyamatfejlesztésre, optimalizálásra, és olyan magasabb hozzáadott értéket generáló folyamatokra tudnak összpontosítani, amik eddig a leterheltségükből fakadóan nem kerülhettek fókuszba.

 

Röviden összefoglalva: Ön és vállalkozása egyaránt profitálhat a taxCube használatából

 

A taxCube áfabevallás kitöltő szoftver 5 fő előnyének leírása





Kérdése van?






Kérdése van?


Lépjen velünk kapcsolatba

Tancsa Zoltán

Igazgató

 

Zoltán 2007-ben csatlakozott a Deloitte adótanácsadó csapatához, ahol jelenleg igazgatói pozíciót tölt be, a közvetett adókkal foglalkozó csoport vezetőjeként. Tanácsadói munkája során széles körű tapasztalatot szerzett a hazai és nemzetközi áfa tervezés területén.